تعمیر ای سی یو ECU جت اسکی

تعمیر ای سی یو ECU جت اسکی

تعمیر ای سی یو ECU واحد کنترل الکترونیکی جت اسکی – تعمیر قطعات الکترونیکی ECU انواع خودروها، موتور ها، جت های اسکی ، قایق های موتوری و … زیر نظر کارشناسان مجرب دیجی برد digi-board صورت می گیرد.

شرح اجمالی جت اسکی

جت اسکی  از صفحات فایبرگلاس ساخته شده است که به عنوان یک وسیله جهت تفریحات آبی به کار می رود.

jet ski جت اسکی برای سرعت بخشیدن به نجات جان شناگران در حال غرق ، گارد ساحلی جهت انجام فعالیت های روزانه و… مورد استفاده قرار می گیرد.

جت اسکی  مانند هر ورزش موتوری سریع،  صدمات مربوط به شکستگی استخوان یا سایر اتفاقات مشابه ناشی از افتادن یا پرت شدن  سرعت زیاد را به همراه دارد.بنابراین قبل از   اینکه بخواهید به تنهایی آن را انجام دهید، لازم است در سواری jet ski به خوبی مهارت داشته باشید. بسیاری از سواحل یا آب‌ نماهای محلی، درس‌ های جت اسکی را ارائه می‌دهند تا به شما در تسلط بر اصول اولیه سواری با این وسایل کمک کنند.

نحوه عملکرد موتور جت اسکی jet ski

آب با استفاده از یک پروانه به داخل موتور  سیفون می شود و یک فن موتوری  آب را از محیط به داخل موتور و یک پروانه جریان ثابتی از آب وارد jet ski می کند. هنگام شتاب گیری، موتور آب را از یک نازل در انتهای عقب( متصل به فرمان) خارج می کند و به شما امکان می دهد به چپ یا راست حرکت کنید.

نکات ایمنی در استفاده از جت اسکی

هنگام سواری، همیشه از پوشیدن لباس های محافظ که توسط قانون در منطقه شما اعمال می شود، استفاده کنید. همچنین بهترین تمرین این است که قبل از اینکه خودتان آن را امتحان کنید، در مورد سواری PWC درس بگیرید. همیشه مراقب محیط اطراف خود باشید تا از برخورد با افراد و سایر کشتی های آبی جلوگیری کنید. وقتی تحت تأثیر الکل هستید هرگز سوار PWC نشوید یا حتی سوار آن نشوید.

معرفی ای سی یو  ECU  جت اسکی

در جت اسکی های امروزی ECU ، به عنوان واحد الکترونیکی موتور یا مغز دستگاه به احتساب می آید که عملکرد قسمت های مختلف موتور نظیر : توزیع و تفسیر اطلاعات ، تایمر ، محدود کننده دور موتور ، سیستم امنیتی و … را کنترل و نظارت می کند.

نقش remapping در ECU جت اسکی

نقشه برداری مجددremapping واحد کنترل الکترونیکی ECU  جت اسکی  یک روش کم هزینه برای افزایش کارایی و راندمان نیروی محرکه وسیله نقلیه است. در remapping  مجدداً ecu تنظیم شده و بازده موتور را می توان با توجه به شرایط و عملکرد تغییر داد. با تغییر پارامترهای ECU مانند جداول سیستم جرقه زنی، تامین سوخت، زمان پاشش سوخت به سیلندر به بهبود راندمان موتور کمک کرد.

قایق و جت اسکی باید تنظیمات اصلی موتورها را بر اساس دو عامل سازگاری و انعطاف پذیری تنظیم کنند تا در شرایط مختلف عملکرد قابل قبولی از خود نشان دهند. اما این عملکرد می تواند تحت تأثیر شرایط قرار گیرد. توجه داشته باشید که حتی کیفیت سوخت در کشورهای مختلف می تواند متفاوت باشد و این در صورتی است که ECU ها در تمامی این شرایط به یک شکل تنظیم می شوند و تنظیمات در قسمت های پاشش سوخت در سیلندر، زمان پاشش، پیشروی می شود. زمان جرقه و شروع در فن و غیره در همه زمینه ها یکسان است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *